lördag 29 november 2008

TYRAH 8 V. I DAG *PUSS*


Min nya Chowe-bäbis fyller 8 veckor idag.. Hade vi inte varit bokade till Thailand om en vecka , så hade jag stått på Monikas trapp just nu och hämtat henne.
Vi längtar så efter henne. Då blir mina tjejer Dora och Ohl-Gha storasystrar.
Jag tänker på Tyrah hela tiden, på jobbet hemma innan jag somnar när jag vaknar,, ja ni vet ; )
Planerar vilka utställningar vi kan åka på sen ,, alla tjejerna. För då kan ju Cemonia hjälpa till om det är så att de går samtidit, i samma ring.
Fast jag tror jag skippar Malung i januari, då kan ju inte Tyrah ställas, och jag vet inte om jag har hjärta att åka från henne en dag då, när vi haft henne så kort tid.
Hörde att SSUK ska ha en utis i Norberg i feb. Då kanske jag kan ställa alla tjejerna, sen har vi Påsk-valpen. Där kan jag ställa Ohl-Gha då 10-11 mån. Och Tyrah ca 6 månader gammal. Oj va kul !
Jag blev BIS där en gång med cockern Candy,med 52 hundar i finalringen, som tyvärr dog i leukemi nu i påskas.
Från det ena till det andra,, 7 dar kvar sen semester.. så det innebär att om ca 3 v, är Tyrah hos oss ; )

2 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

härligt att verkligen ha något att längta hem till ;) om du kollar in till mig på bloggen idag , kan du få dig en gullig skärmtvätt , såhär innan jul ;)

Anonym sa...

Oj oj oj vilken skönhet!
Jag förstår att du faller för chowar. Säger man så? Trevlig resa och njut så mycket ni kan.
Miata Ing-Marie i Säter