lördag 15 november 2008

ÅH, SMÅ PUPPISAR





TÄNK NÄR VI FÅR EGNA SÅNA HÄR TROLL ; )
Äntligen fick jag åka och se de små valparna hos Helene Skilström Kennel Kringelmyras, och deras underbara valpar.. De tyckte det va jättekul att dra i min sjal med fransar, de drog och slet åt alla håll. Inge fel på deras temperament kan jag intyga , framåt och busiga valpar.
Hoppas verkligen att alla mina vänner får uppleva att se en kull valpar i full färd med bus och annat roligt som kommer i deras väg.
Vet när jag själv haft kullar, att jag suttit i timmar och bara beaktat deras närvaro, och ständigt upptäcka nya saker.Kärleken till de små är lika stark som till ens egna barn. Och man funderar på hur deras liv kommer att bli.
Jag älskar mina hundar så otroligt mycket att jag fasar för den dag de ej kan vara vid min sida.Hoppas verkligen att jag får många år tillsammans med Ohl-Gha och Dora.
Och förhoppningsvis fler Chowar efter dem.
Mina flickor va med till Nyhammar, och Dora älskar ju Helene o Kalle men de fick bara hälsa i bilen i dag.
Jag skulle vilja träffa lite syskon till Ohl-Gha sen , för att jämföra och se dem träffas igen.
Nu önskar jag er alla en underbar helg,, själv ska jag ut och roa mig med underbara vänner i Borlänge, på SoulNihgt, med Petra Kvännå och Nanna Hedin
*Kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Hallå!
Ja vad säjer man... så söta så hjärtat nästan stannar...
Kan nog inte komma närmare nallebjörns looken, än med Chow Chow valpar...
Hoppas kvällen blir bra!
Kram från Lena och Märta Louise

Lotta Löfgren sa...

men gsingen..helt underbara. När du får valpar så kommer vi o våldgästar dig!! bara så du vet :)