torsdag 27 november 2008

<3 VÅR NYA STJÄRNA <3



CHOWHILL´S I KISSED A GIRL, hon kommer att heta Tyrah hos oss.Jag är ju som sagt förstjust i blå Chowar ; ) och när jag sen hittade HENNE hos Monika Karlsson Kennel Chowhill´s i Hedesunda , så var jag ju bara tvungen att åka dit i dag för att se henne live <3. Hon är nu 7 veckor gammal och bara såå söööt *puss*
Lite mindre än de andra i sin kull, när jag valde Ohl-Gha så va hon också minst ( och se hur hon vuxit)
Tyrah är en Blå långhårstjej, med föräldrar som har HD AD UA samt 0 % inavelsgrad.
Nu kommer Tyrah att stanna hos Monika tills vi kommit hem från Thailand i dec.
Det blir bäst så, för hennes egen skull. Fast nog va man sugen att stoppa ner henne i handväskan i dag ; )
Hon har en vacker kompakt kropp, bra svansansättning, snygg resning och små välansatta öron med bra bredd. Bred front och vackra tassar.Ett näpet uttryck men med kraft.Perfekt valpbett och med välpigmenterad tunga.
Hon satt i min famn, och gosade länge.Ojojoj jag ska hämta henne dan för Julafton.Så hon är en Julklapp till mig själv.
Så vad tror ni jag gör hela Jul och nyårshelgen ?????
Det blev en runda på drya 30 mil idag, så nu är man mosig i skallen. Men kommer jag att kunna somna i kväll ??
Gissa vad som spelas på tv nu ? <3 <3 <3 I KISSED A GIRL <3 <3 <3

2 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

nämen SÅ söt!! Å, lyllo dig som får ha så mycket hundar :):)Tyrah, så vackert.

Anonym sa...

Åh det visste jag inte, att det skulle bli en till i familjen! Jättesöööt!!! :)
Vilken mysig tid ni har framför er. Först semester och sedan lilla Tyrah! Håller med Lotta, fin hund och vackert namn.
Kram!