onsdag 12 november 2008

TRÖTT JA E TRÖTT JÄTTETRÖTT



Jäkla fullmåne, som håller mig vaken på natten , och sen är man en Zombie på dagen.
Jag pallar inge mer,,,,,,,,, Är så trött att jag mått illa idag, så när jag kom hem på lunchen kunde jag inte ens äta. Tog ett glas Coca-Cola, och åkte sen vidare till Insjön, där jag verkligen plågade mig genom arbetet. Jag som normalt måste äta lunch före ett, annars svimmar jag , känns det som.
Rastade hundarna, de var med mig dit, och for hem, mörkt trist, Var fan tog snön vägen som kom i morse? Det lyste upp lite iaf.
Har nu tagit ett rejäl dusch, poppade högt, duschade hett. Ska nu försöka äta kvällsmat, Thaikyckling med nudlar..
Åh vad jag behöver semester känner jag.
Min väninna Lotta G sitter just nu på planet till Thailand,tänk Lotta vad du har att se fram emot !!! Sen när hon kommer hem sticker jag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Inga kommentarer: