lördag 8 november 2008

LIAM I LEKLANDET








Hämtade mitt barnbarn Liam för ett besök på Charlie´s Lekland i Borlänge i dag på em.
Liam´s pappa likaså min son, Jonte följde med. Och Cemonia förstås.
Liam visste inte riktigt hur han skulle börja leka, tänk dig flera hundra kvadrat med bara lek (saker).Allt i läckra färger,, ett golv som är mjukr o skönt. Bollar hoppborgar gunghästar cyklar bobbycars klättervägg m,m,
Liam sprang runt runt , och provade massor med roliga saker.Bollar hade han ständigt i sina händer. Efter en timmes lek fikade vi med Mer, Cola Kaffe Chokladbollar pepparkakor m,m, Man kan fika , äta mat eller glass. Rekommenderar verkligen detta ställe till er med barn.Ja eller barnbarn. Man har lika roligt att bara se på barnen, när de leker.
Efter ett par timmar åkte vi hem igen. Vi följde med Jonte och Liam in i lägenheten där de bor, men Liam ville inte släppa taget om Cemonia. Han satt sig i hennes knä, kramades och höll i henne. Han blev så ledsen är vi åkte : (
Cemonia och jag ringde upp dem efter 10 minuter, och frågade om vi får låna Liam i morgon igen,, Och vi fick ; )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara, gud vilka gulliga hundar du har!!!!! Jag ska ta bild på stolen så fort jag får tid men det blir senare i veckan för jag jobbar natt framöver. Visste inte vart jag skulle skriva till dig då jag inte hittade nån mailadress. Vill du maila till mig så har jag aengla50@hotmail.com
Kram på dig så länge, hälsn Marit

Lotta Löfgren sa...

ååå, va mysigt ni haft det!! mina killar(små) tycker också det e jätteroligt där. Ludde hade tillomed sitt 5årskalas där.KUL!!
Tusen tack för tipsen med hårbestyr. Ska lägga på minnet..just nu hade vi ingen tröja som passa...men vi fönade o hon vart fin :)det var ju jättekul(även om jag balla ur o P fick ställa)det ska vi göra om :)