söndag 2 november 2008

HÄXFESTEN AVKLARAD







Ja då har årets Häxfest i Sifferbo avklarats. Det kom en massa roliga figurer hit i går kväll, Häxor förstås ÖversteHäxan (jag) Häx-Pia Häx-Bettan Häx-Moniqe Häx-Lillan En Fallen Angel (Malin) Olyckan Anna och en söt Nyckelpiga (Lotta)
Vi började med Orange dryck, när vi inväntade Bettan. När hon kommit hit så drog vi ut på Byn. He he ,,
Spökade lite för grannen, liftade med bilarna som kom körandes ( men ingen stannade)
Och spelade Borlängespelet på gatan, med tärning på backen.Och kunde man inte svaret, fick alla lov att dricka lite blod..
När vi kom in igen så började vi laga mat Indonesisk Kycklinggryta ,med Limegrön Risoni. Alla hjälptes åt så det gick såå bra.
Alla häxorna va törstiga efter promenaden, så det gick en hel del.. Vi käkade och sen hade vi en Musiktävling. Jag hade förberett på datorn. Så spelade jag en låt och en av dem fick ha hörlurar och nynna låten, tills de andra lyckades klura ut rätt låt. Inte så lätt alla gånger .. Sen fick vi uppvisning av de hurtiga i gänget.
Sen rockade vi loss på köksgolvet natten lång.Nån låg på golvet och rockade ordenligt.
Jag fick jättefina blommor, och en Hokus-Pokus lykta Tusen Tack allihop.
Hoppas ni hade lika trevligt som jag..
Puss o Kram till er Kartongstaplare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj hjälp!

Unknown sa...

Ohhh.. ni ser helhärliga ut!
Kram
/Pernilla

Anonym sa...

Vi hade toppen kul! Nu laddar vi om till nästa kväll, vi kom på att vi skulle ha en glöggkväll med julklappsbyte!
Kram Olyckan Anna

Lotta Löfgren sa...

hjälp vilka läskiga..men ni verkar ju haft jättekul, tur att ni inte skrämde ihjäl varandra ;)