tisdag 20 oktober 2009

EN UNDERBAR DAG

























































































Han där uppe gav oss en underbar solig vacker dag , istället för en kull valpar...
Skyndade mig hem från jobbet , väntade in min dotter Cemonia , sen drog vi mot Gimmen med hundarna. Jisses va kul de har , de rejsar , Tyrah är otrolig att kunna springa som en riktig toka ; )
Ohl-Gha är ju lite mer försiktig , om vi säger så. De fick springa av sig rejält i solskenet. Jag fotade lite förstås.
Sen tog vi oss ner till Bergkvarnsdammen , där isen hade lagt sig. Så kom en bil till med hundar som skulle rastas. Men då hade jag mina i bilen. 2 stora maffiga Cane Corso, tiken Italiensk CH import , och hennes valp som nu är vuxen kastrat.
Jag gillar ju lite "kraft" vovvar .. Se själva av dagens skörd med kameran.

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Vilka härliga bilder och vilket härligt ställe. Man blir så lycklig när man får åka till sjön eller vara i skogen.
Det är livet det! Jag har alltid sagt att hade jag inte chowchow så skulle jag ha CaneCorso, har ju haft rottweiler en gång i tiden men nu är jag så fäst vid den här envisa spetsen man har så det blir nog bara chowchow hela livet.
Ha det gott!