tisdag 10 november 2009

INGE VIRRE ..











Jag är inne på dag 8 som jag är sjuk. Trodde i min iver i går morse att jag var pigg igen, men så kom den jävla huvudvärken igen. Har ni haft migrän, så vet ni på ett ungefär.Och halsen är inte heller bra än.
Sa till chefen igår fm,att jag skulle jobba idag tisdag, men insåg mot kvällningen att det var lika bra att ringa vikarie. Varför ger dig sig inte ? Och trött som sjutton, sover tungt när jag vilar på dagen.

Satt i går kväll med filt och kollade på tv, Ullared, och tänkte att en Irish Coffe skulle sitta fint. Men vi hade ingen virre hemma. Så det blev Coca-cola igen, som river gött i halsen.

Så i dag är min son Jonte och gör lite jobb åt mig, sakerna måste upp i butik.
Man blir ju lite stressad av sånt som man vet, att det är levererat och väntar.Och saker tar plats på lager.Så det var tur att min son bor nära den butiken, och fixar åt morsan idag.

Inga kommentarer: