söndag 22 november 2009

DORIS 6 VECKOR


SÖTA LILLA VÄN <3

VAKTHUND PÅ G ...

NEJ, JAG HAR INTE GJORT NÅT !

AKTA ER !!

ÄR MAN SÖT , ELLER ?

HÄMTAR DU MIG SEN ?


















I dag åkte jag och hälsade på Doris igen, för att se om hon vuxit nåt.Och självklart hade hon det. Jag kände igen henne direkt bland sina 8 kullsyskon. Ja de får rediga kullar, inget ovanligt med 6-9 st, som jag läst bland uppfödares hemsidor.
Jag satt och myste med henne en bra stund, hennes kullsyskon gjorde allt för att märkas. Bet i kameran eller busade med mina kläder.

Jag har börjat kika runt på Brukshundklubbars hemsidor, om kommande valpkurser.
Är visst lite dåligt uppdaterat.Ska bli roligt att gå lydnad sen.Jag gick med Una, min Doberman , men hon va tyvärr skotträdd.Enormt skotträdd, fick droga henne varje Nyår för andras skull.Hade plegicil hemma, piller funkade inte alls.
Hoppas verkligen på en orädd Doris, och att vi kan bli ett fint lydnadsekipage ; )
Bjuder på lite bilder på Doris.

4 kommentarer:

Lotta Löfgren sa...

vad söt hon är Doris..och vilket underbart namn:)Vad är hon för ras?

Anna-Lena sa...

Ska bli så spännande!!!!!
Längtar att ta mig en tur till Sifferbo och kolla på den "lilla" blå! Lycka Till!

Åsa sa...

Hej!!
Hon ser så himla skön ut den lilla blå! kommer nog och hälsar på när hon har kommit till ro hos er!! kramar Åsa

Lotta Löfgren sa...

tack för att du talade om rasen..hade ingen aaaning:)