Visar inlägg med etikett V. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett V. Visa alla inlägg

fredag 6 mars 2009

4 KILO




TYRAH 15,5 KILO









Vägde Tyrah , nu 15,5 kg vilket är 4 kilo på en månad. Och det kanske förklarar och bestyrker hennes matgladhet: )
Jag älskar henne, min lilla blå. I dag på promenaden, hade jag 3 chowar i koppel, en Dora som tokdrar i koppel (löphets ), en Ohl-Gha som snubblande nära går bredvid mamma ( du försvinner väl inte ), och en hoppande busande Tyrah, som vill bita i byxorna och snörena i mina stövlar.( Tokglad chowe-valp)
Och jag ringde min kömpis, och även Choweuppfödare A-L , efter läst hennes blogg, gick med hundarnas koppel i en hand och mobilen i den andra.Mer än en kvart..
Så alla som sett mig idag,, Detta är livet,, jag älskar det ,, jag har valt det själv,,
*PÖSS*