lördag 7 november 2009

TOFFLOR















Ja så här der mina mystofflor ut. Varma och sköna, har de oftast är jag är sjuk och fryser. Så den här veckan har de varit med varje dag.(Sjuk, influensa, för er som inte vet ) Nåja satt och kollade på IDOL, med alla hundar runt i kring, som vanligt.
Lämnade tofflorna på golvet, när jag sprang ifrån en vända.
Och vad händer ! Jo, Hollie lägger sig bredvid dem, och morrar åt de andra när de passerar !! De är kanske hennes bästa vänner, kunde inte bli arg på henne, det va ju lite gulligt..

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

De där gulliga tofflorna hade inte varit hela en sekund här efter att Dylan haft dem en stund. I dag har han haft sönder en toarulle, badrumsmatten, en penna och ett kollegeblock....... och igår så hoppade han på mig så jag trodde framtänderna skulle rasa ut.... Nåja, han menar väl och vill leka för allt detta bus gör han fast man är hemma och sitter bredvid honom....