onsdag 29 december 2010

GOTT NYTT ÅR


KENNEL MIATA´S ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT 2011

lördag 25 december 2010

JULKLAPPSSPEL 24 DEC











Vi firade julafton hemma, eller först i Djurmo hos svärisarna, sen hos oss efter Kalle med Julklappsspel.. Man slår alltså tärning om paketen =)
Och ja vad ska man säga ,, jo Jag är JÄTTENÖJD, fick lyktor och annat bra Valfri tidningsprenumeration trisslott och en massa skratt förstås.. Det är ju lite pirrigt innan äggklockan ringer och spelet är över .. ( ingen vet när den ringer )

fredag 24 december 2010

JULKORT 2010

















GOD JUL


ÖNSKAR ALLA MINA VÄNNER OCH BLOGGBESÖKARE EN RIKTIGT GOD JUL !!

söndag 19 december 2010

BRÖLLOP








Min brorsdotter Natalie fick sin Joakim i Lima kyrka. Ett vackert vinterbröllop.

fredag 17 december 2010

JULKORTSESSION





Lite bilder på Charlie, från den dagen när vi tog vårat Julkort.
Det är ju alltid planering , hur man vill årets Julkort ska se ut. Och i år ville jag ha ett soligt vintrigt foto. Jag planerade när var och hur det skulle fotas. Och det funkade =)

söndag 12 december 2010

TOMTEN CHARLIE


Tomten Charlie har varit på spaning idag här i byn, efter alla snälla barn.