Vi firade julafton hemma, eller först i Djurmo hos svärisarna, sen hos oss efter Kalle med Julklappsspel.. Man slår alltså tärning om paketen =) Och ja vad ska man säga ,, jo Jag är JÄTTENÖJD, fick lyktor och annat bra Valfri tidningsprenumeration trisslott och en massa skratt förstås.. Det är ju lite pirrigt innan äggklockan ringer och spelet är över .. ( ingen vet när den ringer )
Lite bilder på Charlie, från den dagen när vi tog vårat Julkort. Det är ju alltid planering , hur man vill årets Julkort ska se ut. Och i år ville jag ha ett soligt vintrigt foto. Jag planerade när var och hur det skulle fotas. Och det funkade =)