





Hallå ! Lite dåligt med uppdatering, sorry men jag är på Festival i stan.. Peace & Love i Borlänge.Blir 4:e dagen idag. Och vi har så himla trevligt, det är en sån skön stämning, alla är glada och allt flyter på.
Vi springer fram och tillbaks mellan alla scener, för att plocka gobitarna =)
Träningsvärk i muskler man inte visste fanns, värk i fötterna efter allt spring. Men va gör det ? Denna otroliga folkfest, kanonväder.
Det absolut bästa hittils är ROBYN, vilken tjej och musik.Kim Wilde såg vi i går, och hon bara strålade. Och jag blev 14 år igen .



















