



Då så är mitt ansökta nya Kennelnamn offentligt, finns med i listan på FCI godkända kennelnamn i Hundsport som kom idag.Och det blev KENNEL MIATA´S. Men vi får vänta tills 2 okt att bruka det om allt går bra.
Så jag använder mig av min mans Cockrock´s ett tag till, känns konstigt att inte kunna finnas till "här" annars. Eller vad säger ni,, jag skulle gärna vilja se lite mer kommentarer, och se er som läser min blogg.. Kanske skriver jag för ingen alls.
Hur som helst var jag till Bilprovningen i morse, med Miatan, känns alltid pirrigt.
Men det gick hur bra som helst, jag fick dra ur två kablar bara ,till lampor svärfar kopplat in.
Ja ha nu ska man börja klura på nya looken på min nya hemsida då....jag har ju lite ideer om hur den ska va. Huvudsaken är ju att man finns tillgänglig på nätet.
Vov på er






















