
I dag har vi varit till Avesta. Jag ställde Ohl-Gha om nu går i Öppen Klass. Totalt anmälda Chow- Chow var 20 st, för Domare Gunnar Nymann DK.
Det var 5 tikar i vår klass, där Ohl-Gha vann 1:1 CK
Så då fick vi tävla vidare där vi blev placerade som 2 Bästa tik =)
Kritiken:
2 år väl propotionerad , härlig utstrålning ej i bästa päls idag, lite kraftigt nosparti korrekt pigment ok öron ok ögon ok kroppsdjup kunde vara bredare. ok svansansättning.benstomme o tassar ok.ok sidorörelser kunde vara bättre fram o bak får gärna vara starkare i temperamentet.
ÖKL 1:1
CK1
CACIB-R
I morgon blir det KM Klubbmästerskap.......








