
NOBELMIDDAG HOS OSS

LYXFÖRPACKNING

KVÄLLSBUS

LEKTANTEN OHL-GHA
Ingen Nobelmiddag i Stockholm,, nä vi får mycket godare , MIN Janssons Frestelse =)Jag har längtat efter den i veckor..
Så har jag badat och fönat Ohl-Gha nu på eftermiddagen. Hon har sån vacker päls nu , och är en underbar tik som jag älskar över allt . Hon är gudomlig med valpen Doris, som bl.a en lektant =)
Hundarna har fått turas om att följa med om dagarna nu i bilen. Ole Dole Doff kör vi i hallen. Och gissa om Ohl-Gha blir bedrövad om hon inte får följa med. "Men matte"
Valpen sitter i en egen stor bur , med sin vackra Leopardjacka på sig.
Vi besökte min vännina tillika hunduppfödare av rasen "Perro"
Doris fick leka med Börnis 11 månader ,, de hade jättekul tillsammans. Dit åker vi gärna igen.
Är viktigt med socialträning av rasen CC ,,Cane Corso, och jag tror inte att det kommer bli några problem..
Är det några hundar jag haft som inte blivit soc.tränade ?
I morgon ska jag fixa det sista på Ohlgis , innan vi beger oss till HUND 2009..
Förresten , varför är hundarna så tokiga i vedträn ?





























